2008年7月31日星期四

梅子蒸雞


1. 雞脾去骨,肉切小塊。

2. 雞脾肉用胡椒粉、生抽、紹酒、糖、梅子數粒(壓爛)和辣椒1隻 (切片)醃最少20分鐘。

3. 待雞脾肉入味後,用粟粉拌勻,蒸8至10分鐘至雞肉全熟,洒上蔥花即成。


2 則留言:

  1. 我都好想整哩個嚟食~~夏日炎炎食啲酸酸哋會好開胃 ,最衰有人本身已經好多嘢都唔食得,又唔鍾意食梅子蒸乜乜,我鍾意食嘅佢又好多都唔鍾意食,所以煮餐飯我真係諗爆頭!
    [版主回覆07/31/2008 20:23:00]佢唔食咪煮比自己食囉! 乜鬼都唔鍾意食就食白飯啦!!!
    我果個咪又係咁 - 叫佢食菜好似叫佢成C咁!!! 但我餐餐都要有菜先得~ 不過我都會迫佢食!! 嘻嘻~~~

    回覆刪除
  2. 如果有豆卜(or任何索汁的食材)索埋d梅子雞汁就全部精華都無放過喇
    [版主回覆08/04/2008 15:48:00]如果我唔連雞皮蒸就索埋d汁咯~ 但我鍾意食雞皮,雞皮都出幾多油.....索埋汁膽固醇實超哂標!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...