2008年7月19日星期六

二人世界的日本餐 - 7月18日 (附食譜)


照燒雞扒湯烏冬; 雜錦壽司 & 日式涼拌青瓜

我 + 老公一向都鍾意食照燒雞~ 不過整就係第一次整! 好成功喎!!! 同街食到既一模一樣~~~ 今次係跟舊年去台灣時買既烹飪書來整,估唔到咁容易喎.......

至於烏冬~ 我就用咗即食烏冬麵,湯底就用咗早排買既濃縮昆布湯底,用來做麵湯份量係1:6~ 味道啱啱好~ 好得好好味!!!
   等我得閒去買多枝先.......
碟涼拌青瓜既做法只係靠估! 事源我早排手痕買咗枝唔知係乜既汁...自己又唔識日文,但見後面有公仔指示將青瓜切片後,用汁浸 + 放入雪櫃,加埋我少少想像力 - 加d鹽加d糖,雪完食前再加d芝麻油......又幾好食喎!

 已經好耐冇整過壽司! 早幾日見到有blog 友整咗......又唸起舊年喺香港買既壽司模仲未用過 (就係依個野嘞!),搞到我心思思又想整埋一份!

我仲特別出動埋我把魚生刀來片三文魚! (扮哂野懶正宗咁~~~)

 好彩買到新鮮既三文魚~~~ 但熟蝦就好難整得靚...因為我買既King Prawn 一早熟咗 - 成隻係曲既! 好辛苦先將佢拍返扁!!! 

本來一盒King Prawn 好似有成7、8隻...但就得4隻見得人......

整咗幾舊卷之後,有d can't be bothered~~~~ 加上我發現可能太多野食! 所以就收手唔再整....

 今次既壽司飯用咗依隻壽司飯粉 - 唔洗落壽司醋 + 調味料~ 係就係好方便,但我覺得唔夠用壽司醋好食! 下次都係用返壽司醋~~~~~

日式照燒雞扒食譜click here~



9 則留言:

  1. 你真係好掂呀!!!服,服,真真佩服 , e 個真係好介紹,正!!!!!!!    e 個唔可以攞喱劏 嘅                                                 
    [版主回覆07/21/2008 04:26:00]Thank you~ 鬼叫我依度冇好似你果度又平又正既壽買咩......
    其實我可以淨係影把魚生刀~ 不過唔知點解我覺得把刀切喺塊豬砧板上,有一種好痛快既感覺!!!

    回覆刪除

  2. 原來尼支野攞黎整烏冬湯底既....我都見過呀..我以為係豉油...吾知係用整湯底... 好野又學識多一樣野....
    你整既日本餐好鬼死正呀.....吾講比人知係你自己整...仲以為你出街買tim呀....
    你都好鬼專業喎..魚生刀都有...你真係勁呀.....
    [版主回覆07/21/2008 04:38:00]依枝野好多用途架~ 唔單止可以用來做烏冬湯底,仲可以做普通湯麵湯底、冷麵汁、天婦羅汁 + 關東煮湯底! 個樽貼紙後面有教整唔同既食物用唔同既份量~ 好方便! 妳都買返枝試吓~~~
    我今日發現依種濃縮昆布湯底有另一個牌子,等我用哂依枝,我就買果枝試吓!
    哈哈~ 把魚生刀我貪得意買架咋! 我老公都好貪得意 - 佢攞來切燒牛肉 + 橙.......
     

    回覆刪除
  3. 妳都得架喇,比著我係街買壽司返嚟無咁煩~
    唉~入得妳個blog多,都比妳攪到我好鬼懶咁,真係......唉
    [版主回覆07/21/2008 04:40:00]如果我住喺香港...又或者屋企附近最少有一間好食既日本野......我都會覺得出街食好過!!!

    回覆刪除
  4. 我都係鍾意用壽司醋.... 始終都覺得係好食d
    [版主回覆07/21/2008 15:31:00]所以我尋日即刻去買返枝壽司醋~ 仲要係最貴果枝!

     

    回覆刪除
  5. 你好勁呀...好味味咁woo..我好鐘意食壽司ga...
    我 又要好好向你學習la.
    [版主回覆07/21/2008 15:36:00]果包壽司粉唔係好得~ 所以我尋日買返枝靚既壽司醋...
    又買咗枝食壽司 + 魚生豉油......
     仲有一枝yakitori 汁.......
    唸住遲吓再整過日本野!
     

    回覆刪除
  6. 好美味呀!
    你真係好多煮食用具都有~佩服!佩服!
    [版主回覆07/22/2008 01:08:00]我好鍾意買廚具架! 尤其古靈精怪用途果d~ 仲有我好鍾意日本既刀!  淨係日本菜刀,我都有3把唔同用途既!!!

    回覆刪除
  7. HEHE~~今次咁快手就用咗啲新嘢,果然好介紹,原來壽司粉唔及得壽司醋,咁我就唔駛考慮lu,我未整過魚生壽司,次次都淨係整乜卷物卷, 因為我冇你咁好心機~~ 同埋......以前我係完全唔食生嘢嘅~~
    如果蝦壽司,我就鍾意食牡丹蝦,好鬼正~~
    [版主回覆07/22/2008 01:15:00]係呀~ 用返壽司醋好呀!
    魚生壽司今次我都好似唔知第二定第三次整咋~ 之前冇壽司模嘛! 而且我唔記得喺邊度睇返來 - 女人體溫較高,唔係咁適合整壽司......所以我之前都係多數整卷!
    不過魚生來講 - 依度買到既來來去去咪又係三文魚! 好彩撞啱既話,加埋吞拿魚...再好彩d 有秋刀魚!
    蝦就唸都唔洗唸嘞~ 自己整一定要熟蝦! 因為依度好難買到生既蝦~ 買到都唔好生食! 生蝦壽司唯有出街食......

    回覆刪除
  8. I want to eat too
    [版主回覆07/22/2008 17:07:00]Hi Adrienne! ask your mum to make you another japanese meal~
     

    回覆刪除
  9. 我想請教一下, 請問你的烏冬湯底, 除了濃縮昆布汁外, 有沒有加味醂, 清酒, 鹽 呢? 我煮了好幾次的味道都一般..不知那兒出錯...
    請指點迷津! 謝謝
    [版主回覆12/27/2008 05:44:00]我一向都係只用濃縮昆布汁架咋! 因為如果自己煮湯底,又要用柴魚片又要用昆布....好鬼麻煩~~~
    或者妳可以試吓唔同牌子既濃縮昆布汁吖? 我用既牌子好好味架!  (早排唔小心delete 咗張相,我盡快補返!!) 通常係1份汁加4至5份水~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...