2008年7月16日星期三

二人世界的葡國雞 - 7月15日 (附食譜)



我對葡國雞既印象只限於喺香港快餐店食過既午餐A or B~ 但我就好懷念果隻味道! 不過老公一向唔鍾意椰汁味 (其實我都唔鍾意~ 不過少少就冇所謂!),之前又唔知邊度有黃薑粉賣...所以咁耐以來都冇整過葡國雞~ 有次我無意中發現,黃薑粉 / 薑黃粉英文係"Ground Turmeric"~ 我又記得好似喺超市見過...於是就買咗返來嘞!

估唔到第一次整,就搵返我懷念咗好耐既味道!!!!! 雖然老公唔鍾意椰汁味,但佢都話好味~ 仲食咗2大碟添!!!!!

葡國雞食譜click here~



4 則留言:

  1. 街外整既葡國雞都唔係間間好味 你整呢碟好吸引呀 !
    [版主回覆07/17/2008 17:00:00]我而家返香港都好少會食葡國雞...香港咁多野食!!! 所以我自己整依碟都係全憑記憶係乜味道咁整既~~~~

    回覆刪除
  2. Thanks for the Yo Sushi voucher~~~
    [版主回覆07/17/2008 17:00:00]You're welcome!

    回覆刪除
  3. 勁喎....你真係好鬼掂呀..下次你黎澳門我請你食正宗葡國雞
    [版主回覆07/20/2008 03:53:00]哇哇哇!!! 妳公開留言架 - 有大家做証人~~~  講過要算數呀!!! 多謝先!!!

    回覆刪除
  4. it looks really nice
    [版主回覆07/23/2008 01:40:00]thank you! (it tasted really nice as well! heheh~~~)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...