2008年6月5日星期四

雞肉大蝦沙律


1. 西芹一大棵洗淨抹乾後,打斜切片,再用廚房紙吸乾水份。

2. 大蝦適量烚熟去殼; 白洋蔥2個(中)切粒,大蝦和洋蔥粒用廚房紙吸乾水份備用。

3. 雞槌蒸熟,浸在冷水約10分鐘減少油份,去皮後將雞肉拆下撕成小塊侍完全涼。

4. 雞蛋6隻烚熟去殼,切粒侍完全涼。

5. 將所有材料拌勻後,放入雪櫃內,食時加入沙律醬適量拌勻即成。

P.S. 蒸雞槌既同時,可用蒸雞槌之水來烚雞蛋,可節省時間; 所有材料要用廚房紙盡量吸乾水份減少出水,食時先加沙律醬拌勻亦可減少出水~


3 則留言:

  1. 你整既沙律好吸引呀!
    [版主回覆06/06/2008 18:49:00]Thanks! 依排天氣開始熱,冇乜心情大魚大肉...最好食沙律!

    回覆刪除
  2. 我老公見到一定好想食...而我就麻麻...我中意食生菓沙律....我吾中意食蔬菜沙律架...你話我係吾係好怪呀....
    [版主回覆06/07/2008 21:49:00]咁又唔係怪! 好多人嫌蔬菜沙律淡貿貿冇味嘛~~~ 不過我同妳相反 - 我唔鍾意食水果沙律! 因為我唔鍾意食水果!!!

    回覆刪除
  3. 西芹和洋蔥不需先煮熟嗎?
    [版主回覆06/20/2012 01:01:49]吓.....依個沙律來果喎! 西芹同洋蔥緊係生架啦!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...