2008年6月11日星期三

小V珍藏大曬冷 - 水晶


我好鍾意水晶擺設! 尤其係Swarovski 既水晶~ 我第一件Swarovski 都係老公送既 ,咁多年來都儲咗一d,屋企個櫃有一格係專用來擺水晶既.........

 我既第一件Swarovski 水晶玫瑰花~ 係老公送比我既第一份生日禮物! 咁多個水晶, 我最鍾意依個...........


 有一年暑假我返香港度假,之後返到英國老公接我機,返到屋企一打開門,就見到老公一早排咗依3隻大至小既刺蝟喺枱迎接我!


 迪士尼既卡通人物裡面,我最鍾意Mickey & Minnie~ 依對Mickey & Minnie 都係老公送既! 不過好鬼貴..........


 同老公行街時,見到靚就買既Swarovski 水晶紙鎮~

就算唔係乜野特別日子,平時老公都會比一d小驚喜,送一d小禮物比我......

情侶砌圖頸鍊~


 無啦啦送比我既心心 + 鎖頸鍊~ 雖然唔係鑽石,但我都好鍾意!


 V媽媽同我一樣 - 都好鍾意水晶! 不過佢自己就冇儲水晶既習慣,但會送比我! 依2個水晶花 + 蝴蝶都係V媽媽送既~


 V媽媽送既grand piano~


 朋友送既結婚禮物~


 老公堂姐送既結婚禮物~


 朋友送比我既生日禮物~ (好強調我已經30歲.......)


 海灘類~ 右邊既蚌係V阿姨送既聖誕禮物~ 但係左邊既寄居蟹....我完全唔記得係點得來!!!! (好有可能係V媽媽送既.....)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

除咗Swarovski,我仲有一d比較"另類"既水晶擺設...........


 依個蘋果其實係玻璃,唔係水晶~ 以前曾經有一段時間我好鍾意Tiffany 既水晶蘋果,不過去過倫敦Tiffany Store 幾次都冇得賣! 老公有次喺佢返工附近既地方搵到一間手造即吹既玻璃舖頭,叫佢地造咗依個玻璃蘋果比我! 獨一無二~~~


 依對磨砂水晶Mickey & Minnie 係我 + 老公04年去巴黎旅行時,喺Paris Disneyland 買既紀念品~


 04年去Amsterdam 旅行,喺當地既杜莎夫人蠟像館即場造既紀念品~ 影相後睇住部機用laser,喺水晶入面刻出我+老公既3D立體相,覺得好得意! (當時仲係新野來嘛~~~)


 每年聖誕節前,老公都會喺聖誕樹下面放一大堆包好哂既禮物,等到聖誕果晚同我一齊逐份拆~ 不過咁多份禮物裡面,只有一份係堅野,其他係d小野 + 傻野,好有抽獎feel!
 依隻咁可愛既巨型鑽戒,就係其中一份玩野聖誕禮物! 好搞笑~  但我好好好鍾意!!! 所以放咗佢喺我化妝枱面常伴我左右~~~~~


4 則留言:

  1. 砌圖頸鍊 <-- 我都好鍾意, 不過係我mum 送的...
    可愛既巨型鑽戒 <-- 係唔係個圈大到成塊ritz 芝士餅咁大果種? 咁o岩o既? 我今朝係灣仔見到幾得意好想買, 考慮中!  你老公真係有心思~
    [版主回覆06/11/2008 23:57:00]唔係~ 個巨型鑽戒好大舊架! 個圈仲大過罐可樂少少架! 扑得死人架! 係早幾年送既......但舊年我同老公去意大利,見到有好多舖頭仲有紅寶綠寶藍寶呀咁~ 好多色! (喺英國就冇見過~),不過我冇買之嘛!
     

    回覆刪除
  2. oic... 咁我今日見果隻係德國野.... 無你那個咁大, 個圈直徑我諗得兩吋左右啦~ ..
    [版主回覆06/12/2008 00:54:00]我記得上Youtube 睇咗一集"康熙來了",果集係張柏芝,佢喺節目度送咗一隻我果個色比小S做結婚禮物! 好明顯係一個紙鎮來! (老公都話佢買時話係紙鎮~) 但張柏芝話比小S知 - 係用來扣喺腰帶度......

    回覆刪除
  3. 隻 巨型鑽戒好勁呀,我囡好鍾意依啲嘢,但喺香港仲未見過!如果見到我都會買返隻比佢!+
    [版主回覆06/12/2008 18:23:00]哈哈! 我最鍾意見到d野由正常size 變到 - 一係好大,一係好細!!!!
    樓下網友話喺灣仔見到類似既野喎~ 妳不如去灣仔碰下運氣!

    回覆刪除
  4. 我都鍾意個巨型鑽戒好靚呀!
    你老公真係錫你~~
    [版主回覆06/13/2008 16:13:00](Empty)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...