2008年6月21日星期六

笑到想嘔~~~~ (兒童不宜!)

世界上有千千萬萬種唔同既語言...其中一d語言某d字既發音可能同另一種語言相似~ 但出來既意思就可能差天共地!

早排喺YouTube 無意中睇到一個好跟Michael Jackson "Thriller" 既印度MV (歌者當然係唱印度文啦~),不過就有人根據歌者既發音,用英文重新"演繹"出來......我地雖然唔知印度文歌詞既真正意思,但英文misheard 歌詞就睇到我同老公笑到痴肺!  因為歌詞完全唔make sense + 好stupid!!


我真係好佩服"填詞人"既天份~~~ (咁都比佢地唸到! ) 頭先咁啱又比我發現同一首歌,有人加咗普通話發音既misheard lyrics...但就更好笑更"傳神"!!! 笑到我想嘔!!



哦哦~~ 爸爸let's 打人!......哦~ 有的放屁...不放屁?......哦~ 小弟小弟玩小弟!......不敢看你,你爹夠嚴......想打你的大伯也不毒.......哦~ 看看咖喱,看看你! (救命~~~~~ )


4 則留言:

  1. 想死!!!!!!
    [版主回覆06/23/2008 02:36:00] 咪係!

    回覆刪除
  2. d歌詞真係好抵死....好攪笑呀!!!不過d主角有d恐怖jet......
    [版主回覆06/23/2008 17:17:00]果時睇英文已經覺得好似 + 好搞鬼架嘞...點知原來普通話仲似喎!
    我講比老公聽每一句點解~ 加上佢學緊普通話,有少少成績,有少少佢聽得出! 佢都笑到標眼淚!!!

    回覆刪除
  3. 咁都比妳揾到, 好犀利呀, 不過真係好攪笑喎
    [版主回覆06/27/2008 21:33:00]好耐冇見喎"稀客"~~~~  
    我好耐之前已經睇過架嘞~ 不過果時係英文來啫.....果時搵緊人地搞笑歌詞咁啱睇到~~~ 我睇過咁多個 - 依個最好笑!!!

    回覆刪除
  4. 笑死我~哈哈哈~
    [版主回覆02/28/2009 02:49:00]妳成年未架? 我話明兒童不宜架!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...