2008年6月11日星期三

搵笨!

結婚仲未夠2年,但我既Marriage Visa 到8月就夠2年,可以正式申請British citizenship! 老公啱啱打電話來同我講,由08年4月開始,所有申請人要考一個試,叫做"Life in the UK Test"~ 即係話 - 我都要考!

老公已經幫我book 咗6月27日去做依個test,所以佢頭先放lunch 去幫我買參考書做準備~ 報考依個test 要比£35,有24條選擇題...好似考車牌筆試咁!

頭先老公買完書再打比我,同我講咗其中一d問題既例子:


- 情人節係每年幾月幾日? (吓!!?!??)

- 聖誕節係為咗慶祝乜野? (吓!??! 吓?!??!!)

- 以下邊個付責清理垃圾? - A.醫院  B.地方政務處  C.業主自己 (救命!!!)

- 英國喺乜野地方飲醉酒會有可能比人拉? - A.自己屋企  B.公眾地方 (help~~~~~)

- 萬聖節係幾月幾日? (WTF!!?!?!)

- 緊急事故打乜野電話? - A.999  B.911  C.112 (............!!!)

- 現任英國首相住喺邊度? (x&z$+%y!!!!!!)

唔係吓哇!?!??? 要我比£35做個白痴低能test????? 佢地覺得只要同佢地唔同種族既人,就一d西方culture 都冇?????? 出問題既人真係..........想搵個藉口收多錢咋哇?



10 則留言:

  1. hello我都係住係英國架nice to meet u!乜原來個test咁易架我仲以為會有啲難度,我有個朋友剛申請british passport 要收成£400呀救命!真係俾錢買本passport返嚟,好彩我巳經攞咗唧!
    [版主回覆06/11/2008 22:43:00]佢地而家乜鬼都收錢!!! 我初時來讀書apply + renew student visa 邊洗比錢架? 後來我大學第3年時就突然話要收錢 - 寄去£300幾,要成2星期先有; 親身去即做即有仲要收成£500幾 (果時~ 而家就唔知) 發錢寒!!!
    依個test 係新架! 一向有另外一個test,同依個唔同架~ 不過老公話我唔洗做果個,做新依個得咯喎! 我都唔係知得咁清楚,我一向唔理依d野,乜都搵老公搞既~~~~

    回覆刪除
  2. 我老公細佬我諗都就考了...乜考埋d咁既問題ga??!!... 要了解英國都唔洗咁問嘛....
    [版主回覆06/11/2008 23:44:00]佢考果個唔知係咪依個喎! 好耐之前已經有一個架嘞~ 我唔係好清楚依d野,因為我唔係好理既! 乜都叫老公幫我搞~~

    回覆刪除
  3. 乜鬼test嚟嫁? 問D咁嘅嘢? 掠水就真!咁有冇問英格蘭足球隊隊長喺邊個?
    [版主回覆06/12/2008 00:59:00]英格蘭足球隊隊長喺邊個 <~~~~~ 依個我真係唔知喎!   我唔睇波架........

    回覆刪除
  4. d問題................. 吾係住英國都識答啦
     
    [版主回覆06/12/2008 01:01:00]咪就係囉!
    (買咗咪未? - 妳一日未買,我就見妳一次問妳一次!! )

    回覆刪除
  5. ......我記得架
    我聽日先有時間, 我會買架啦...
    [版主回覆06/12/2008 01:42:00]買咗快d通知我喎!

    回覆刪除
  6. 我這裏都要考這個試的, 但我好彩來讀書時, 考了一個試合格, 所以不用考國家入藉試, 但我這邊的入藉試好難, 連佢地的本地人都唔識答。但我記得以前(都數年前年)在hk看新聞, 有講過英國的入藉試, 話好難, 可能你要請你老公幫你看看網上的經驗會比較好d。不過, 我這邊如考入藉試不合格要罰錢的。
    [版主回覆06/12/2008 07:02:00]根據我老公所講,佢話英國入藉試有2種 - (1) 係比唔識英文既人考,要去college 讀一個course 後sit 1個test,之後可以apply "indefinite leave to remain"~ 同citizenship 唔同! 一樣係用番申請時既護照,不過就可以自由出入境,以後唔洗再申請visa; (2) 就係我而家講緊依個試,叫做"Life in the UK Test"~ 比已經識英文既人,考完可以申請indefinite leave to remain or citizenship! 第一個只可申請indefinite leave to remain,如果有indefinite leave to remain 之後想申請citizenship 就一定要考埋Life in the UK Test........
    妳果度咁搞笑既 - 唔合格要罰錢?? 咁考前洗唔洗比錢架? 我地考Life in the UK Test 要比35英鎊~ 唔合格考幾多次都得......

    回覆刪除
  7. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2008年6月11日 下午4:17

    救命~~~~ 我老公攞咗d參考書返來,我睇到噴飯!!!!!  

    回覆刪除
  8. 這裏制度跟英文有少少似, 好似我咁, 來到後政府按排我在學校讀一年書, 學期尾有考試, 通過了便可以免考三年後的入藉考試, 及三年後可申請護照。如考不到, 就要在住荷的第三年考國家試, 則你們的indefinite leave to remain, 如考不到可補考一次 (好似話), 但要一次過罰一筆錢, 好似數目都唔平 (但唔記得幾多)。及如果能通過這個國家考試, 可申請護照。另,考試要自行報名及付錢, 金額應同你這邊差不多。
    我都覺得佢地好揾笨, 話就話想減少人移民去佢到, 實則是想賺錢! 祝你考試成功!
     
    [版主回覆06/12/2008 17:04:00]其實我未結婚前已經可以申請indefinite leave to remain,因為我阿爺係citizen,而且我已喺英國住滿10年~ 不過我來既第2年,我矇查查遲咗3個月零12日去renew visa  - 我最記得果零12日! 因為佢地話visa 係用來証明我果段時間住喺英國,而我每年唔可以離開英國多過3個月.......我遲咗3個月零12日去renew visa,咁即係果3個月零12日証明唔到我身在英國! 所以衰咗.....
    多謝祝福! 不過好老實 - 我尋晚睇過吓d問題,我完全冇担心過我會唔合格!!!!!!

    回覆刪除
  9. 真係新喎!我以前都唔駛考
    [版主回覆06/13/2008 16:10:00]佢地成日都將d例改來改去架啦! 果時渣visa 既人,喺visa 有效期內,每年唔可以離開英國境內多過3個月~ 但而家只有45日咋; 早幾年結婚只需等1年後就可以申請indefinite leave to remain,但我06年10月時結婚就改咗要等2年........
     

    回覆刪除
  10. hi Mrs. T ..sorry呀..我一早想搵番個留言搵唔到...到宜家先知原來可在email check到你回覆..


    係啊..我都係for indefinite leave to remain..我見你blog以為你住2年考完個test就可換passport所以以為自己可能整錯申請..

    宜家睇到你回覆知道冇錯就放心...唔該你啊

    你都係 1.settlement visa..
    2.填Set M Forms
    3.set m forms complete & passed (12 months wait )
    4.apply citizenship visa (12 months
    5.apply passport : indefinite leave to remain?

    你係咪咁?姐係2年之後再2年先可有passport?

    thankyou 你答得好詳細啊..

    見你向英國都煮到香港咁美味既野食好羨慕啊...成日想住很難煮到香港野
    你向scotland?話唔定我地可以見到面啊!!哈哈

    cheers
    [版主回覆12/05/2011 18:39:12]1. 我pass 咗個test 已經3年多,我而家仍然係用緊indefinite leave to remain,其實我而家隨時申請citizenship 都可以,不過我passport (BNO)仲未到期,對我來講citizenship 唔重要,indefinite leave to remain 可以自由出入境已經可以嘞,我會等到本BNO快到期或用完時先一次過申請埋citizenship。

    2. 唔知當時填咩form,我老公幫我搞既.

    3. 當時我考完攞到indefinite leave to remain,好似等2年就可以申請citizenship~ 不過佢地成日改例,唔知而家係點,妳最好睇返home office website.

    4. 唔知~ 我仲未申請citizenship

    5. 妳而家渣緊咩passport 呀? 考完個test indefinite leave to remain 係唔洗申請passport 架! indefinite leave to remain 係好似其他visa 咁貼喺妳而家用緊既passport,申請citizenship 批咗後先需要換passport.

    妳住喺邊度? 其實大家都住喺英國,我買到既材料,妳都一樣可以買到 + 煮到啦! ^^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...