2008年6月28日星期六

Always - 幸福之三丁目

06年10月同老公、Jeff + CJ 一齊返香港註冊行禮,Jeff + CJ 既媽咪可以book 到平機票 - Qatar Airline~ 本來我一聽到要喺Doha 轉機,就唔係好想搭Qatar...不過Jeff + CJ 為咗去我地香港既婚禮,自己出機票錢,我都唔好意思阿之阿左~~~

就係因為我搭咗Qatar,有幸睇到一齣令我2分30秒就感動到流得出眼淚既戲......


喺回程飛機上面,我剛瞓醒無意中見到老公睇緊"Always - 幸福之三丁目"~

當時老公已睇咗2/3,佢同我講話依套戲好好睇! 我八卦去"裝"吓,咁啱劇情講到窮到褲穿窿既男主角,用空既戒指盒同女主角求婚,而女主角喊住應承咗既一場戲........就係依場短短2分半鐘既戲令我喊咗出來!

不過好可惜 - 到落機時套戲仲未做完,中途cut 咗喎.........就係咁返到英國我地上網買咗依套戲既DVD (好鬼貴!!!! 第一集都要£20!!!),老公發現飛機上既版本係刪減咗既,足版更加好睇!!!

07年再遊台北時,無意中喺書店發現有"幸福之三丁目"既漫畫,我先知"Always" 原來係由漫畫家西岸良平,一個自1972年開始連載既漫畫 - "幸福之三丁目"改編而成......

 我一口氣買哂5本"幸福之三丁目"漫畫,裡面既故事全部係短篇~ 而電影版就係由漫畫裡面既短篇串連而成! 不過...漫畫版只限台灣地區出售,所以香港應該唔會有得賣..........

"Always" 第一集喺日本奧斯卡攞咗12個大獎! 故事背景大約係1957 - 58年 (昭和30年代),二次大戰後十多年既東京,發生喺三丁目裡面小人物既故事......感人得來又唔會太煽情,但又有好多搞笑場面!!! 絕對係一套近年來少有既好戲~~~

不過唔知點解 - "Always" 喺香港好似冇出過!!! 我地上網買到既都只係日本版,只有英文字幕~ 反而台灣戲院有上影之餘,仲有台版DVD..........08年頭"Always" 第二集喺台灣上影,5月份就出咗DVD......咁啱我地第一集既DVD 花鬼咗...有成15分鐘睇唔鬼到要跳過去! 於是我地又上網買返1 + 2 既合訂版。

個人覺得第二集比較煽情,亦唔夠第一集好睇~ 不過都不失為一套好戲!
Thumbs Up
 有興趣既朋友去開台灣可以買台灣版本,或者上網買只有英文字幕既日本版~~~~






2 則留言:

  1. 有好介紹, 一定捧場!
    [版主回覆11/10/2009 18:16:00]你買到依套戲先算啦!
     
     

    回覆刪除
  2. 我在有線電影台睇咗Always2, 見到小雪成日望住自己其實沒有介子的手個開心樣, 令人心疼又感動........
    [版主回覆01/02/2011 16:51:00]第二集劇情埋砌出來,感人程度同第一集相差好遠咯........
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...