2008年5月17日星期六

Utada Hikaru - First Love


"First Love" 係日劇"魔女之條件"既主題曲~ 套劇我都睇過,有人話好感人...不過對我來講就麻麻~ 講一個唔多靚又冇乜腦既中學教師同個瘦蜢蜢既學生發展師生戀......

本來我唔係好鍾意宇多田光 (其實而家都唔叫做鍾意~),因為我覺得佢唔靚女! 但自從我見識過"幸田來未"之後...我完全改觀 - 宇多田光原來已經好好樣!!!

之後我再發現,原來"First Love" 係宇多田光一手包辦曲詞,時為1999年,當時佢只有16歲! 佢真係好有talent~~~~~~



我一向好少聽日韓既歌曲 - 因為語言上既問題,都唔知歌講乜鬼! 除非旋律好吸引..."First Love" 就係其中一首我鍾意聽,但其實唔知首歌講乜! 坊間有好多人翻譯咗歌詞既意思 - 但就唔知正唔正確嘞~~~ 除咗鍾意聽"First Love",我仲識彈依首歌~ Thanks to 老公千方百計幫我搵琴譜!



1 則留言:

  1. KELLY好似返唱過 不過我覺得 Utada Hikaru 唱得好D 
    [版主回覆05/20/2008 15:48:00]First Love 我就唔知Kelly 有冇返唱過~ 不過我知Kelly 返唱過"Automatic"!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...