2008年5月25日星期日

Flying V~ Go Ape!!! Part 2 (2008年5月24日)

行程繼續一路都好順利~ 直至尾二果部份其中一段可以揀比較易或比較難既方法過對面 - 難d果條路比易果條路更高!!!! 我唔識死,上到去先腳軟!!!!! 上到去遲遲都唔敢跳落去~ 但後面除咗有老公之外,仲有其他人.....終於我都係做咗chicken - 返落下面果層! 老公就照去難果條路...........




width="480" height="385">

總括來講,我都好proud of 我自己!! (我畏高果喎.....) 雖然我揀咗易d果條路,但我總算完成咗全程呀!!!!!  回程時,要再經一條更高既Zip Slide 返回原來起點 - 今次斜度大過開始既時候,所以我唸今次如冇意外應該可以順利到達終點嘞啩! 但係去到2/3 左右又開始慢落來......喺目的地前又停鬼咗!!!!! 又要等人來救我~~~ 喺起點第二組既人笑我...好鬼瘀! 至於老公 - 完全冇問題!

全程分為6個區~ 每區難度都會升級! 每人25英鎊,玩足3個半鐘頭! (其實約3粒鐘可以完成~ 不過我地慢啫!)




width="480" height="385">


 Queen Elizabeth Forest Park 除咗有野玩之外,風景仲好靚!!!!! 不過我玩完已餓到唔識笑!

 依種花叫"Blue Bells"~ 係一種每年春夏季時,周圍都好常會見到既野花!

 放眼望過去,漫山遍野都係一片粉紫色既Blue Bells~~~ 真係好靚!!!!

好好玩呀!!!!! 一定要再去過,而且下次希望我可以成功地挑戰難果條路!!! 不過下次一定要帶手套~~~ 隻手比繩索磨到好鬼痛呀............



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...