2008年5月25日星期日

Flying V~ Go Ape!!! Part 1 (2008年5月24日)

星期一係公眾假期,老公唔洗返工~ 6299又去咗旅行,所以今個星期唔洗返去食飯...老公可以陪足我3日! 佢一早計劃好帶我去玩新野 - "Go Ape High Wire Forest Adventure" (繩索叢林探險)~ 不過老公冇問過我,book 咗比哂錢先話我知! 一向唔做運動既我仲有畏高......不過唔知點解 - 佢上網show 比我睇會帶我去玩乜時,我竟然好興奮好期待喎!!!


星期六 (5月24日)一早起身就出發去Aberfoyle,食完野之後就去Hige Wire 既場地 - Queen Elizabeth Forest Park~ 因為自己有畏高,所以未開始前都有少少驚~ 我仲以為自己會大叫或合埋雙眼.........

一開始已經要玩個超過400米長 + 120呎高既Zip Slide~ 老公先過對面,然後輪到我。我上到去竟然一d都唔驚喎! 亦冇合埋雙眼~ 喺上面好似飛緊咁! Flying V 呀~~~ ("Flying V"其實係一種電結他款式既名稱! 玩開電結他既人就知架嘞~~~~) 喺半空中好舒服好enjoy!! 不過最近我既體重又回落返99磅~ 所以去到尾段我已經發現速度開始慢落來...未到達終點仲停鬼咗!!!! (由於老公既攝影技術~ 等到20秒左右就見到我架嘞!)

 半天吊咗兩三分鐘..........

 終於有人來拯救我!

跟住我地繼續行程.........





我自己都好surprised - 我竟然一d都唔驚喎! 超刺激超好玩~~~~~~~~ 一向唔做運動既我原來身手都唔錯喎!!!



由於每篇blog 只限2段video...Part 2繼續~~~~~~


10 則留言:

  1. 好似好好玩呀!
    [版主回覆05/26/2008 10:45:00]超好玩!!!! 直情係新奇 + 刺激 - 一次過滿足哂兩個願望!

    回覆刪除
  2. 哇...都幾高wor....
    [版主回覆05/26/2008 18:14:00]唔高都唔係挑戰自己啦! (我有畏高架麻~~~~)

    回覆刪除
  3. 嘩 .... 好好玩喎 , 玩完有冇成身散哂呀 ?
    [版主回覆05/27/2008 17:21:00]我個膊頭同對手痛咗兩日,舉手著衫時最鬼痛!!!! 依個就係我平時唔做運動既惡果嘞!! 反而老公乜事都冇~~~~~

    回覆刪除
  4. 我有畏高一定玩唔到
    [版主回覆05/27/2008 17:25:00]我都有呀! 咁先叫做挑戰自己嘛~~~~
    不過開始前有少少講解既,如果睇完之後決定都係唔敢玩,可以即時退返錢比妳!

    回覆刪除
  5. 我都有畏高, 我諗我上到去一定腳震震, 你好厲害呀
    [版主回覆05/27/2008 18:20:00]未上時我都以為自己會驚到嗌救命~ 但上到去真係一d都唔驚架! 果日天氣又好好~ 上到去風景好靚好舒服!!!

    回覆刪除
  6. 點解我開吾到條片ge??
     
    [版主回覆05/27/2008 21:10:00]應該冇問題OK喎!!!! 不過Yahoo 係咁架嘞~~~ 有時連我自己都睇唔到.....
    妳入咗來之後,如果見唔到條片個播放logo,妳就去上面"Refresh"; 睇完第一條片,最好出返去主頁先,然後再入返來睇第二條片......

    回覆刪除
  7. 睇到啦,  好刺激喎,夠挑戰性!! 好想試呀
    [版主回覆05/28/2008 16:17:00]係好刺激架! 不過唔知點解睇相好似冇咁高既? (老公都話係!) 但其實係好鬼高架!!!

    回覆刪除
  8. 真係好好玩!
    [版主回覆09/13/2008 00:08:00]妳都玩過??
     
    我老公同事上星期book 咗去玩,不過去到close 咗! 因為之前果晚有人入去破壞咗其中部份設施!

    回覆刪除
  9. 唔知係Yahoo 或是上海的broadband  ? 慢到我一路等一路玩sudoku . 遲一点再看吧...
    [版主回覆04/22/2009 17:48:00]一定係Yahoo 既問題! 有其他網友都同我講 - 係睇Yahoo Blog 先咁慢~ 妳有冇去小編輯果邊睇吓有幾多人投訴呀?
     
    尋晚(英國時間)突然好暢通冇阻~ 今朝一起身又有少少窒,不過已經好過尋日好多好多.......
     
     

    回覆刪除
  10. 真係好好玩咁喎, 我睇你個短片咁耐先番到嚟, 肯定係勁遠, 係唔係都好高架?
    [版主回覆05/12/2009 16:59:00]400米長 + 120呎高囉~ 一個山頭去另一個山頭! 其他人好快架咋! 只係因為我太輕,去到一半已經開始慢落來~ 未到站就停鬼咗.......
     
     
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...