2008年5月16日星期五

二人世界的牛筋腩瀨粉...again! - 5月14日 (附食譜)



牛腩湯瀨粉

星期一(5月12日)又炆咗柱侯牛筋腩,我炆親既都一大煲,多數有淨! 不過第二日掛住同網友開咪,傾到過哂龍......於是星期三晚又來牛腩湯瀨粉~~~ (今次有蔥賣嘞!!)

柱侯牛腩(參考食譜)click here~



2 則留言:

  1. 你改行開餐廳呀?  我想幫親呀!!!!!賣相真係冇得頂
    [版主回覆05/18/2008 04:59:00]只係我既攝影技巧進步咗啫!

    回覆刪除
  2. 瀨粉喎!! 超中意, 香港d瀨粉係透明架, 但果d吾係正宗囉, 真正瀨粉係白色ge, 而且特別好味d, 好想食呀
    [版主回覆05/21/2008 17:24:00]V媽媽都話正宗瀨粉係白色既! 其實香港都有白色瀨粉既,V家煮親都係白色~ 出街食都有......不過大部份食肆都係用透明既多 - 我估應該透明既平d!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...