2008年4月4日星期五

黑椒洋蔥牛扒


1. 牛扒用刀背剁鬆,用胡椒粉、生抽、糖、磨碎黑胡椒、白蘭地、粟粉、少許雞粉和喼汁醃好。

2. 黑椒汁: 磨碎黑胡椒、生抽、老抽、糖、雞粉、醃肉的汁液、粟粉、少許清水適量拌勻。

3. 洋蔥1個切絲炒香,將牛扒煎熟,倒入汁液兜勻煮滾,下少許喼汁調味即成。


1 則留言:

  1. 我好中意食肉..所以牛都係我既至愛...牛扒就更加吾洗講啦....不過我好少係屋企整牛扒...因為我成日覺得牛扒好似好難整咁.....
    不過睇完你介紹尼個牛扒...等我都試下整先.....
    [版主回覆04/06/2008 06:11:00]我其實好少煮牛肉做中餐~ 因為牛唔似得豬 - 個個部位都咁易整 + 少變化(我覺得~) 所以我多數整西餐先用牛多!
    妳個牛仔骨都好正喎...不過我買唔到牛仔骨......

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...