2008年4月20日星期日

我既袖珍黏土書(3) - 中文

依9本中文袖珍黏土書全部係我喺網上 + 返香港 + 去台灣時搜集返來既~~~


 "動手造娃娃屋" - 06年喺台灣誠品買既~ 原本係草道琴美著既日文書來,台灣譯咗中文版~~~ 裡面除咗教製作袖珍黏土食物外,仲會教做簡單既公仔屋場景! 我個公仔版"V女廚房"都係跟佢入面教既方法整出來既~ 我強力推介依本書!!!!

 "創意黏土木頭車美食" - 教授製作袖珍黏土食物既書大部份係日文,當然會以日本食品為主~ 好似依本教整咁地道既香港食物,真係冇乜點見過,所以好有親切感! 書裡面既製成品,有成個大排檔...又有車仔檔攤......住喺香港就話可以去手工藝社上黏土堂學整啫~ 但如果好似我咁 - 住喺依度冇得去上堂但又想整個大排檔,依本書都可以應付吓既......不過手工始終及唔上日文書~~~~

 "超細碼黏土手作麵包糕餅集" - 集中教授麵包糕餅~ 連中式嫁女餅都有! 好鬼過癮~~~~ 真相圖示,清楚 + 簡單易明! 初學者首選......

 "黏土的袖珍世界初學篇" - 07年喺台灣買~ 其實06年時已喺台灣見到依本書! 不過當時怕自己對黏土只係3分鐘熱度,所以忍手冇買.........anyway 此書除咗教整食物,仲教埋整袖珍盆栽,好得意好可愛 - 係我下一個目標~~~~~

 "第一件小可愛黏土雜貨" - 依本同"黏土的袖珍世界初學篇"係同一作者~ 裡面大部份係教授整食物,但有少量其他好似衣服 + 用品既黏土手作~

 "袖珍夢工場" - 大部份係作者個人既作品相片集~ 有少量製作教授,作者手工超好!!! 依本書可用作參考 + 揾靈感之用~~~

 "美食的幻想" - 買到依本書完全係機緣巧合!!! 話說有日我無聊又上網上書店睇吓有乜新貨,我睇緊食譜果欄時,無意中發現依本書! 你話有冇搞錯呀? 明明係手工書,佢地就擺埋喺食譜果度......完全冇厘頭! anyway 依本書既製成品像真度好低,做出來既食物似玩具多...都係用來參考吓 + 揾靈感...................

 "1:12香港街頭排檔縮影" - 多數係教授砌個街邊檔出來~ 但有少量食物製作...地道香港野~~~

 "戶塚惠子的娃娃屋" - 一睇個書名就知原本又係日文書啦! 裡面教授既"小物"種類好多~ 唔單止有食物,仲有好多好得意既配件~~~



2 則留言:

  1. 我啱啱買咗第四幅圖0個本 黏土的袖珍世界初學篇
    諗住嘗試整簡單 d 先 
    不過好似要好多工具咁喎
     
     
     
    [版主回覆08/11/2008 21:51:00]係架~ 當妳玩上癮玩到認真時,就會好似我咁 - 越買越多! 淨係黏土都有好多唔同種類唔同用途......
    不過其實有某d工具係可以用其他野來代替,唔一定要買既! 妳初開始玩,整一d簡單d + 唔需要太多工具既食物先囉e.g. 生果~ 睇定d妳係咪真係唸住玩落去...唔好一下就大堆用具材料!
    依本書幾好~ 初學啱用架嘞!

    回覆刪除
  2. "創意黏土木頭車美食"
    我都有買
    不過我係香港商務買的
    有中文唔係日文
    [版主回覆08/18/2008 15:38:00]"創意黏土木頭車美食"係香港出既黏土書,係中文來架! 我冇話過依本係日文呀.....
    我依篇blog 講既全部都係中文黏土書~ 日文書喺另外2篇blog!
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=1192
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=1422

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...