2008年4月20日星期日

我既袖珍黏土書(1) - 英文


英國好難買到只集中講食物既黏土書!

我反轉好多間書店都只係揾到兩本(圖中有1本完全唔關食物事!) 因為依度一來冇樹脂黏土(resin clay)賣......依度買到既只係polymer clay - 類似泥膠之類既黏土,質地好硬,好難做到樹脂黏土咁幼細,而且又冇樹脂黏土既透明感,仲要放入焗爐燒吓先會硬......

而依3本英文黏土書就係用polymer clay嘞 - 所以整出來既袖珍食物唔靚 + 唔似~~~~

 "Making Miniature Food and Market Stalls" by Angie Scarr - 依本可能係3本書之中最好果本! 雖然整出來既食物都係唔太似...好膠 + 顏色好實~ 但佢裡面教既技巧都算可取!

 "Food Displays" by Sue Heaser - 依本同上面果本都係咁上下~ 但技巧 + 完成品仲假過上面果本...所以都只係用來參考吓~~~~

 "Fast Polymer Clay" by Sue Heaser - 我完全唔記得我點解會買依本書!!!! 因為裡面完全冇講過任何關於食物既野~~~ 大概應該係我揾咗好耐都冇講食物既黏土書......所以谷鬼氣咁求其買一本..............


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...